Thursday, August 04, 2011

Vragen Voor Wat Ik Nodig Heb.



At The National Gallery of Athens.
Nikos Engonopoulos

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikos_Engonopoulos

Ik zit in de woonkamer met de honden; Richie heeft op dit ogenblik een rij les; hij zal straks thuis zijn.

Ik hoop dat hij snel  hier zal zijn, aangezien ik 3 dingen nodig heb, zoals een glas vruchten sap, een aanpassing nodig in mijn zit positie en de ventilator naast mij.

Desondanks het gebrek aan zonneschijn vandaag en veel regen, het is heet en kleverig.

Er is een weervoorspelling geweest dat wij 3 schitterende zomerdagen, van maandag tot en met woensdag zouden hebben en regen, onweersbuien vanaf donderdag.

Dit slechte weer zal misschien het einde zijn van de terugkeer van de zomer op maandag, tenminste waren maandag en dinsdag mooie dagen.

 Ik moet het feit onder ogen zien dat onze zomer nu over is, hopelijk zullen wij nog af en toe goede dagen krijgen.

Dat gebeurde niet vorig jaar, niettemin, ik zal hoopvol blijven, de honden zijn na de deur gerent  zij weten blijkbare dat Richie naar huis komt.

De honden hadden gelijk, Richie was in het gebouw, zijn rij les ging zeer goed,wat goed nieuws was.

Zodra mijn schat een glas water heeft gehad en frisser is, zal ik hem vragen voor wat ik nodig heb.

No comments: