Wednesday, August 17, 2011

Bezoek Van Een Vrienden.


Viaje al Infinito- Hacio el Mar l -

Antonio. M. Ruiz.


http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_M._Ru%C3%ADz


Vanochtend  heeft Annelies van Quattron telefoneerde, om mij mee te delen dat de orthese opgehaald was bij DHL en zal hier morgen afgeleverd worden.

Dank zei iedereen die telefoneerde of Quattron mailde, nu zijn zij veel klant vriendelijk; dit is goed nieuws voor hun klanten.

Goed om zo een positief signaal te zien als resultaat van e-mails en telefoontjes van lezers van mijn blog, die verbaasd waren hoe lang het duurde om de orthese te krijgen.

Het duurde vanaf 26 Januari tot 4 Juli toen ik het definitief ontving, zeer verstorend aangezien mij werd verteld dat het gehele proces van aanvraag tot  het krijgen van de orthese één maand niet 6 maanden zou vergen.

Een goede vriendin, Cecile kwam langs vandaag voor een bezoek, ik had iets voor haar op eBay gekocht en vanochtend kwam het aan, zodat ik kon het haar geven voor haar vakantie.

De oorbellen zagen goed uit, precies wat ik hoopte toen ik ze zag; het was leuk dat zij haar zo goed stonden.

Fijn om een vriendin te verrassen, en haar een cadeau te geven, bijzonder aardig de dag voor zij op vakantie gaat.

Vanochtend verzond ik een aantal mails naar lokale kranten, het stadsdeel, evenals het Fijnhout theater voor nieuws of het gebouw van het theater in een hotel en een disco zullen worden verbouwd

In September wanneer Cecile terug is van vakantie, zal zij haar journalistevaardigheden gebruiken om te weten te komen wat werkelijk gebeurt.










No comments: