Sunday, August 07, 2011

Wisselend Weer.


 
Swimming Pool.
Erna Rosenstein.

http://en.wikipedia.org/wiki/Erna_Rosenstein


Gisteren middag was er een verbazende tropische stortbui die iedereen snel van de straten dreef.

Ik ben benieuwd welk effect dit op de Amsterdam Boot Parade 2011 had, die zijn climax rond 16.00 zou bereikt hebben.

De regen was zo intens dat ik niet denk dat iemand zou dansen tijdens die enorme stortbui.

Vanochtend hoorden wij het nieuws op de radio van een rel in Tottenham, Noord-Londen, dat teweeggebracht werd doordat de politie  een man in een taxi vorige Donderdag dood schot.

Tottenham is nog niet van de rellen van 1986 hersteld,  nog steeds zijn nog niet alle onrechtvaardigheid zijn verholpen.

Geen wonder dat wat gebeurd is word door de lokale gemeenschap gezien als een openbare executie, die nu een boze reactie heeft teweeggebracht.

 Dit is toe te schrijven in groot deel aan het feit dat na de rellen van 1986 de situatie niet werd opgelost, het was gewoon verborgen.

Na een kapsel en een mooie douche heeft Richie mij aangekleed en gezeten in mijn rolstoel op tijd voor een kort bezoek van Marianne.

Zeer prettig om haar te zien, ik mis haar bezoeken elke week, hopelijk zal Marianne weer vroeger  kunnen werken en in de middag opnieuw kunnen bezoeken.


No comments: