Thursday, September 01, 2011

Ik Ben Een Sterke Vrouw.

 

George Grie.

http://en.wikipedia.org/wiki/George_Grie 
                                                                          

Vandaag heb ik met Ruud, van Summit, een afspraak gemaakt voor aanstaande maandag middag om een nieuwe aangepaste rolstoel kuip voor mij te maken.

Ik heb een nieuwe nodig, aangezien ik niet meer kan lang kan zitten, soms is het slechts 5 minuten alvorens ik Richie moet vragen om mij te verplaatsen en af en toe  is het zelfs minder.

In de laatste twee jaar is mijn rug gebogen geworden, na bijna twee jaar in bed zijn mijn romp spieren nu totaal disfunctioneel.

Doorbrengen van zo veel tijd in bed heeft een algemene verslechtering veroorzaakt, en niet alleen mijn spieren.

Ik ben van mening dat alles slechter is geworden, echt jammer dat mijn ex case manager niet waaks was toen ik haar zo vaak vertelde dat de elektrische rolstoel mij geen steun gaf.

Het resultaat van haar inactiviteit was vanaf maart 2008, een snelle reeks kleine decubitus plekken die snel dicht waren, en dan op 21 augustus 2008 was er opeens een zeer diepe decubitus wond.

 Dit  was  eindelijk geheeld was op 6 augustus 2010, twee  jaar later, in 2010 had ik een aantal  dagen in mijn rolstoel, maar elke keer moest ik weer terug naar bed, voor weken.

Op 10 januari 2010 na 3 weken zitten, moest ik weer na bed terugkeren tot mei, dan had ik 5 dagen zittend en moest terug naar bed tot einde juni, gebeurde dit tweemaal meer in juli evenals in het begin van augustus.

Ik ben verbaasd nu dat ik zoveel tijd in bed door gebracht heb, en ik bood zo goed het hoofd, veronderstel ik ik definitief heb eindelijk aanvaard dat ik een sterke vrouw ben.
 


No comments: