Friday, September 02, 2011

Actief Zijn.



Joan Erbe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Erbe



Vandaag is mooi, warm en zonnig geweest, alsof ons één laatste zomerweekend word gegeven vóór het koelere herfstweer begint.

Ik hoorde net de weervoorspelling voor volgende week; blijkbaar zal het veel kouder zijn en natter, het verbaast mij altijd hoe snel dat elke herfst gebeurt.

Het Fijnhout theater, aan de overkant van de straat, is vanavond bezig; zij hebben een voorstelling en een feestje om hun herfstseizoen te beginnen.

Het was goed om onlangs te weten te komen dat het theater niet in een hotel en een disco zal gerenoveerd worden.

Niet minstens in Januari, maar wie weet wat daarna zal gebeuren, ik heb geconstateerd dat de lokale kranten en Stadsdeel West niets over een hotel.

Ik kreeg ook goede raad van de Afdeling Aanvragen van het Stadsdeel, om een oog op hun website voor toekomstige aanvragen in de gaten te houden.

Het voeld goed om te weten te komen wat met het theater gebeurd, beter pro-actief te zijn dan enkel ongerust te zijn over wat ging daarna gebeuren.

Veel beter voor mij vooral op dit ogenblik wanneer ik zo machteloos voel, goed om te realiseren dat alhoewel ik gehandicapt ben, dit hoeft mij niet tegen te houden om actief te zijn. 




No comments: