Saturday, September 10, 2011

Vind Altijd Iets Om Positief Te Zijn.

 
Vilhelm Bjerke Petersen
http://en.wikipedia.org/wiki/Vilhelm_Bjerke-Petersen


Ik was zo gelukkig de laatste dagen over de ideeën voor het aanpassen van mijn kleren van Richie, dat ik mijn afspraak met Herman op donderdag vergat.

De afspraak was om de software Seetech, te proberen die door oogbeweging in werking wordt gesteld.

Het was zeer interessant om te zien hoe het werkte, het is  beter dan de hoofd muis software, geen beweging van mijn hoofd en hals, enkel oogbewegingen.

Herman gaat een aanvraag voor Seetech organiseren en indienen, die hopelijk geen maanden  zal vergen, aangezien ik het nu nodig heb.

Ik zal proberen optimistisch te blijven, het is niet gemakkelijk om te wachten, aangezien ik heel wat ongemak in de rolstoel en in bed heb.

De nieuwe rolstoel kuip wordt nu eindelijk gemaakt, zodat het ongemak over  is in twee weken, en ik zal een afspraak vragen met Maurits, mijn ergo therapeut om zijn raad over het ongemak in bed te krijgen.

Het ongemak in de rolstoel is binnen handelbaar, aangezien de vloer een vlakte oppervlakten heeft, niet zo makkelijke buiten, en omdat ik niet voldoende steun heb, betekent dit een onprettige ervaring doordat ik onstabiel in de rolstoel zit.

Vanmiddag haalden wij het voordeel uit het weer, dat aangenaam warm is en droog om naar de markt te gaan, wij moesten zeer vaak pauzeren elk 5 minuten zodat Richie mijn positie kon aanpassen.

Opnieuw vandaag was het merkbaar dat wij nog zenuwachtig zijn; het geheugen van het vallen van de rolstoel op 9 juni, is nog eng voor allebei van ons.

Niettemin was de markt prachtig; het was warm, het was t-shirt weer en de Griekse kraam was terug van verkantie, dat was het suikerglazuur op de cake.







No comments: