Saturday, September 03, 2011

Goed Om Mijn Vrees Te Confronteren.



Joan Erbe.



Gisteren was een aardige warme dag, maar vandaag was nog beter, mooi en zonnig; het moet ongeveer 30 graden geweest zijn.

Mijn eerste keer na buiten sinds  ik uit de rolstoel viel, bij de kruising op de weg na huis van de Ten Cate markt op 9 juni.

Het was het prachtige om weer buiten te zijn en ik genoot  werkelijk van uitgaan, wij zelfs zelfs een vriendin, Marianne.

Dit was vlak nadat wij op de kruising waar ik in juni viel kruisten, mijn schouders waren stijf met de herinnering van toen ik viel, maar wij deden het toch.

Het was zeer plezierig, Richie vertelde mij dat ik had eewn grote glimlach op mijn gezicht en bekeek alle kramen met veel plezier.

Een goede uitstapje, zelfs als mijn favoriete Griekse kraam nog niet terug van vakantie was, jammer wij hadden zin in griekse olijven, gevulde pepers en wijnbladeren.

Ik was zo gelukkig daar te zijn, ik wilde geen tijd verspillen met bejammeren wat niet daar was, niet waar ik van zo veel genoot.

Genieten zoals vanmiddag was briljant, goed om mijn vrees te confronteren en succesvol te zijn.

Ik ben blij dat wij uitgingen en van de onverwachte bonus genoten van wat de laatste hete dag kan zijn voor deze zomer.



No comments: