Tuesday, September 27, 2011

Positieve Effecten Van Kleren En Parfum.

.
James Abbott McNeil Whistler.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Abbott_McNeill_Whistler


Het is verbazend hoe het gebeurt, maar de kansen zijn hoog dat zodra Richie weg gaat, ik hem nodig heb om mij te helpen.

Net toen de deur dicht ging achter Richie had ik meteen een pijnlijk gevoel in mijn darmen; Ik denk het was de  eerste teken van een darmbeweging is.

Richie is nu terug en haalt de tillift en douchestoel naar  de slaapkamer zodat hij mij uit het bed kan hijsen.

Ik werd op tijd uit het bed gehaald; Ik had een grote darmbeweging gehad over de badkamervloer.

Het was een opluchting voor mij zodra het gebeurde, jammer dat het niet net over het toilet was gebeurd, fijn het gebeurde niet in mijn bed.

Na een mooie hete douche en schone kleren, ik voel mij zo veel beter nu, wat echt fijn is.

Ik geniet van het dragen van meer van mijn kleren, Anja; een goede vriendin heeft een groot zak van kleren, aangepast.

Dit heeft een reusachtig verschil op mijn leven gemaakt en hoe ik mj voel over wat ik draag.

Ik kochte 4 nieuwe schitterende parfums: Rive Gauche van Yves Saint Laurent, Woman van Versace, Magnetism van Escada en Little Darling van Kylie Minogue, ik ga genieten van elke dag een verschillend parfum te vragen

Werkelijk hebben het genieten van het kijken en opnieuw het ruiken als me, verbazend de positieve gevolgen van het aanpassen van mijn kleren en parfums op me.







No comments: