Wednesday, September 21, 2011

Kijkt Altijd Hoe Mijn Leven Te Verbeteren

Gayane Khachturian.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gayane_Khachaturian



Vanochtend Richie bracht mij om 09.30 naar het toilet te gaan, alvorens mij terug in bed met het steunkussen rond mij gevormd.

Ik heb een stuk schuim rubber achter mijn linkerschouder; Richie probeerde vele dingen om mij van het verzakken aan de linkerzijde tegen te houden, alvorens dit te proberen, het schijnt goed te werken.

Fijn om niet meer te verzakken aan de linkerzijde, en prettig beter te zitten, ik vind weg zakken niet goed.

Ook goed om Richie niet meer continu te moeten roepen, soms elke vijf minuten.

Soms zelfs binnen minuten zou ik bijna liggen aan mijn linke kant, alvorens het totaal ondraaglijk werd, en richie’s hulp dringend nodig had.

Vorge nacht eveneens vanochtend ben ik erin geslaagd om op dezelfde plaats te blijven waar Richie geplaaaatst dankzij het schuimrubber.

Het was goed om vol vertrouwen in bed te zitten, terwijl Richie weg was voor twee uren.

Ik genoot van zitten zonder enige problemen, aardig niet onmiddellijk te verzakken, nog aardiger om  Richie niet te hoeven roepen om mij te helpen.

Richie maakt werkelijk mijn leven veel beter op elke manier en elke dag; hij kijkt altijd hoe hij het leven voor mij kan verbeteren.


No comments: