Sunday, September 11, 2011

Deze Wachttijd Zal De Moeite Waard Zijn.

 
 The City.
Alisdair Gray.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alasdair_Gray

Na slechts regenachtige koele, donkere dagen sinds dinsdag, was het prachtig om zulk een warme, droge dag te krijgen zoals gisteren.



Het was een bonus om in mijn t-shirt zonder behoefte aan een jasje uit te gaan, telkens als  ik dat kan doen deze maand is een  bonus.

Ik vroeg twee lieve  vriendinnen die naaimachines hebben en goed kunnen naaien en  zij wilden helpen, door kleren te veranderen.  

Anja heeft een groot plastic zak met broeken en tops, dat zij dat zij voor mij zal aanpassen.

Een andere vriendin Marianne zal morgen komen en zal ook een zak van tops en broeken mee nemen.

Wanneer ik het allemaal terug krijg, zal het net als  kerst voelen en mijn verjaardagen  zijn samen gebeurd.

Ik ben blij, en werkelijk zeer verheugt op het dragen van kleren die voor mij sinds begin 2007 onmogelijk zijn geweest om te dragen.

Een mooi perspectief voor mij op het dragen van favorieten, echt leuk, om weer  trots in mijn verschijning te krijgen.

Ik zal  weer moeten wachten, maar deze wachttijd  zal de moeite waard zijn, maar ik zal de dagen tellen tot ik mijn kleren weer  kan dragen.




No comments: