Sunday, September 04, 2011

Geen Zon, Wolkenlaag, Hete Zondag.

 
Joan Erbe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Erbe

 Het was het moeilijke gisteren te typen, moeilijkere dan ik ooit eerder ervaren had, de wijsvinger had geen sterkte meer had, het was erg slap zodat ik met mijn linkerduim moest verder typen.

Het duurde uren om 200 woorden te schrijven dat ik gewoonlijk in 30 tot 40 minuten niet 4 uren als vorge nacht geschreven heb.

Zeer frustrerend, gelukkig heb ik een afspraak met Herman deze donderdag om Seetech, software uit te proberen die door oogbewegingen wordt gestuurd.

Dragon spraak erkenning software en Seetech software zullen mij helpen te blijven schrijven en met vrienden in contact blijven en p de hoogte blijven met wereldnieuws.

Het maakt mij zeer ongerust dat mijn handfunctie zwakker wordt, maar ik moet realistisch zijn en de vooruitgang niet ontkennen.

In plaats daarvan ga ik alles gebruiken dat mij kan helpen om mijn laptop te blijven gebruiken, dat is iets wat ik moet blijven doen.

Zolang ik nog een beetje hand/vingerfunctie heb zal ik mijn handen gebruiken, goed om alles te gebruiken dat ik nog heb.

Ik ben van plan mijn arm oefening zolang mogelijk wil blijven doen, zelfs met de hulp van Richie.

Het is goed alles te blijven doen zolang ik kan.



No comments: