Monday, September 12, 2011

Beter Niet Ongerust Te Zijn.


 
Norma Bessouet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Norma_Bessouet

Na een somber begin aan de dag breekt de zon door en alles ziet er beter uit, ondanks dat het niet aardig lijkt is het een warme dag.

Vandaag was het tijd  voor de katheter wissel, opnieuw was het gemakkelijker, wat goed is, ik voelde ik nauwelijks iets; Richie wordt zeer goed in het vervangen van de katheter om de 6 weken.

Hij doet er KY gel rond de katheter, uit halen zonder mij enig ongemak te veroorzaken, wat goed werkt.

Hij verwijdert de vloeistof in de bel; hij maakt het altijd tweemaal leeg, omdat er altijd een beetje van de zoute oplossing achter blijft.               

Dit kan pijn veroorzaken wanneer  het uit getrokken wordt, vandaag heb ik nauwelijks iets opmerkt, op het ogenblik dat Richie de katheter verwijderde heb ik uit geademd.

Het scheen goed te werken, en nu het gedaan is, ben ik zeer blij dat ik niet over de volgende keer in 6 weken moet denken.

Ik zal de volgende datum in mijn kalender zetten, dan hoef ik niet zelfs één ogenblik over denken, op de dag zelf zal ik een herinnering krijgen.

Wanneer ik dit heb gepost zal ik mijn beenoefeningen op de Motomed doen, 40 minuten en daarna ga ik ontspannen en genieten van de zon.

Dit keer  heb ik mij helemaal niet ongerust gemaakt, wat fijn was, ik ben zeer tevreden hoe goed ik doe en geen tijd besteed om mij ongerust te maken.

No comments: