Thursday, September 29, 2011

Opnieuw Blij Worden.

 
Clovis Trouille.
http://en.wikipedia.org/wiki/Clovis_Trouille

Een vreemd gevoel te ontwaken, en helemaal  niet te bewegen, en het is enkele ogenblikken voordat mijn linkerarm zelf iets kan doen.

Het bewegen van mijn linkerarm heeft invloed op mijn rechterarm, die meebeweegt, alsof zij waren verbonden.

Wanneer ik  mijn linkerarm, van onder de deken haal, is het resultaat dat mijn arm spieren korter werden en ik heb pijnlijk verdraaide vingers.

Tezelfdertijd is mijn rechter arm strak gevouwen op mijn borst, mijn hand is in een strakke vuist, moeilijk te openen, het is best dit niet te doen alvorens Richie mijn armen en schouder heeft gemasseerd.

Massage hulpt om mijn schouder, mijn elleboog en uiteindelijk mijn hand te ontspannen, dan kan ik beginnen om mijn armoefeningen te doen, die mij direct toestaat om mijn handen te gebruiken.

Ik denk dat de massage evenals mijn armoefeningen mijn arm/hand/vingerfunctie aanzienlijk heeft uitgebreid, daar ben ik van overtuigd.

Na de massage dan kunnen mijn vingers zacht worden geopend en ik kan het handvat boven mijn bed bereiken.

Dit laat mij toe om mijn oefeningen te doen, zodra zij werden gedaan, ben ik van mening dat mijn spieren opnieuw werden uitgerekt.

Ik kan nu typen en om deze post te schrijven, dat mij zeer gelukkig maakt, ook Cyril is gelukkig vandaag omdat Marleen hier is.

Zodra Richie Marleen van de dierenarts haalde, was Cyril opnieuw zeer blij geworden, het was lief te zien hoe droevig hij was omdat zij niet hier was, wij zullen het resultaat in een week weten.




No comments: