Tuesday, September 20, 2011

Werkelijk Zal Ophouden Mij Ongerust Maken En Zal Ontspannen.


Claude Cahun.
http://en.wikipedia.org/wiki/Claude_Cahun


Vandaag probeer ik om mij niet druk te maken over mijn ptogressie, ik zal proberen te ontspannen en niet ongerust te maken, ga ook niet controleren of mijn handen, armen slechter worden.

Zeker niet nu heeft Richie mij heeft laten zien dat hij  mij kan aankleden, zonder dat ik iets hoef te doen.

Ik was zo ongerust gemaakt sinds mijn armen zwakker zijn begonnen te worden, ik moet elke dag mijn armen rond de hals van Richie doen, zodat hij mijn t-shiirt over mijn hoofd kan trekken.

Richie plaatst mijn armen om zijn hals, en dan daar houdt hij hen tot ik mijn linkerpols  kan greepen.

Ik was bezorgd  hoe Richie mijn truien aan zou treken, nu mijn armen zwakker werden dan zij reeds zijn geworden, tot dat zij totaal verlamd zijn.

Nu heb ik gezien hoe hij mij aankleed zonder enig probleem, ik ben niet meer ongerust, niet nu ik ben gerustgesteld dat Richie mij goed kan kleden.  

Dat is een reusachtige hulp voor mij, ik was benieuwd hoe het zou gebeuren wanneer mijn armen nutteloos werden.

Ik raakte een keer in panick, vreeslijk om ook nog de kleine dingen die ik nog doen, te verliezen, ik werd verstoord en freaked uit.

Het weten dat Richie het kan doen, is zeer geruststellend voor mij, nu zal ik werkelijk ophouden mij ongerust te maken en zal ontspannen.

No comments: