Tuesday, September 06, 2011

Beter Kalm Zijn.


A Present ForThe Past, 1942.
Gordon Onslow Ford.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_Onslow_Ford


Typisch voor dit keer van jaar, is het weer dramatisch veranderd van hete zomer zaterdag, en zeer warm op zondag evenals maandag en nu wilde herfstweer vandaag..

Ik wekte tot een dikke wolkendekking, heel wat wind en regen vandaag, zonder kans van  een beetje zonneschijn, het was een abrupte weerverandering.

Ik ben zeker dat wij af en toe aardige dagen krijgen nadat deze natte weer weg trekt, het is een schande dat dit nu gebeurde, een  week van zonneschijn was uitstekend geweest.

In plaats daarvan is het een regenachtige grijze winderige dag, Richie heeft nu zijn rijles en de twee honden zitten naast mijn rolstoel wachtend op hem.

Vandaag is parallel parkeren, ik ben zeker Richie zal het goed doen,  zijn instructeur is blij met zijn snelle vooruitgang en ik ook, het is briljant.

Ik verheug mij op uit stapjes buiten de stad, het zou aardig zijn om mooi platteland te vinden, ik hoop dat wij wat kunnen vinden.

Anne kwam voorbij om ons kort te bezoeken vanmiddag, typisch op het ogenblik dat zij aanbelden bij ons, had ik een extra darm beweging..

Gelukkig gebeurde dit in de badkamer en vlak voordat Richie mij schone kleren had aangetrokken, zodat het niet erg was, maar het betekende dat Anne op mij moest wachten.

Grappig hoe bijna blasé ik over incontinent zijn ben geworden, maar het is veel beter voor mij om kalm te zijn.

No comments: