Saturday, September 17, 2011

Vastbesloten Mij Niet Ongerust Te Maken,

 

Claude Cahun.
http://en.wikipedia.org/wiki/Claude_Cahun

Het is weer een saaie regenachtige dag, ik heb voetbal gezien op tv vanmiddag, zag hoe Arsenaal hun voordeel over Blackburn verloor en werden uiteindelijk verslagen.

Helaas konden zij niet als groep spelen en winnen, hopelijk zullen zij weggaan en zullen oefenen hoe zij als een team kunnen spelen en niet als een losse groep individuen.

Geen punt om een deel van een team uit te maken en niet als groep te willen werken, wanneer een team goed werkt worden doelen bereikt en dat is een goed gevoel.

Ik heb goede evaringen met team werk op een paar  IT Helpdesks en een Service Desk.

Ik hoop de Arsenal voetbalteam zal spoedig leren om samen te werken, en beginnen van hun groepswerk te genieten en te beginnen te winnen.

Toen ik werkte vond ik het prima om deel uit te makend van een team, ik mis  dat zeer, mis na mijn werk te kunnen gaan..

Deze dagen maak ik deel uit van een team met Richie, hij doet al het werk terwijl ik  met hem samenwerk, ik ben gelukkig dat ik het nog kan doen.

Ik hoop dat ik dat zal kunnen doen zolang mogelijk, het is een eng gevoel dat mijn armen zwakker werden en mijn rechte arm nu zeer gespannen en pijnlijk dichtgeklemd is.

Deze dagen kan ik niet meer de muis bewegen, ik kan het vast houden, na mijn vingers uit elkaar halen, dan kan ik mijn hand op de muis overbrengen.

Ik stuur met de toetsenbord muis  met mijn linkerhand en met mijn rechte hand klik ik.

Het is een tikje onhandig maar het werk, geen punt om mij ongerust te maken over de toekomst, ik ben vastbesloten om mij niet ongerust te maken, in plaats daarvan wil ik genieten.

No comments: