Sunday, September 18, 2011

Genieten Van De Herfst..

 


Vandaag is het duidelijk dat het weer is veranderd,  het was vrij plotseling koud, werkelijk verbazend, vorige vrijdag, kon ik nog slapen onder een vachtdeken dat warm genug was.

Vorige nacht, een  week later was het reeds koud genoeg om te slapen onder mijn dekbed; dit is vroeger dan in andere jaren.

Ik veronderstel de onweersbuien en de regen betekent dat het weer naar de herfst nu is overgeschakeld en elke kans van een  hete dag zoals vorige zaterdag is volgend jaar.

Ben zeer blij dat ik vorige zaterdag uit ging naar de markt, en genoot van de zachte 30 graden t-shirt weer.

Het weer zal opnieuw warm zijn volgende zomer, ik probeer altijd om mij op het positief te concentreren.

Denken over volgende week is gemakkelijker dan volgende jaar zomer voor mij; Ik hoop dat ik van de volgende zomer zal kunnen genieten, maar wie weet wat zal gebeuren.

Ik ga niet veronderstellen wat gaat gebeuren en wanneer ik benieuwd ben over wat mijn toekomst houdt, zal ik concentreren op nu.

Beter dat te doen om dan mezelf een harde tijd geven, beter om niet ongerust te zijn, ik moet mezelf continu eraan herinneren.

In een dag of twee zal ik wennen aan deze abrupte weerverandering en naar buiten gaan in de de herfst zonneschijn.





No comments: