Thursday, September 08, 2011

Mooi Zijn Om Opnieuw Goed Gekleed Te Zijn.

 
 Vilhelm Bjerke Petersen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vilhelm_Bjerke-Petersen


Het is winderige, regenachtige intens grijs vandaag, op maandag aten Richie en ik twee grote smakelijke aardbeien van de plant op de slaapkamer balustrade, wij hebben het meer dan 11 jaar.

Het is een plantje die wij in Haarlemmerdijk hebben gehad; wij verhuisden in 2000,  en het heeft altijd goede aardbeien geproduceerd.

Richie heeft een prachtige ontdekking gemaakt, dat een positief effect op mij en mijn kleren zal hebben.

Gisteren sneed Richie een stuk uit een broek; hij sneed ook door de broeksband,  het was veel gemakkelijker om ze aan te krijgen.

Dat veroorzaakt spanning op de kleren die gescheurd worden, beter om  broeken te knipen dan zij te laten scheuren.

Wat goed is dat het maakt, mij aankleden veel gemakkelijker voor Richie en het betekent dat mijn broeken weer goed  zullen passen.

Nu hoeft Richie alleen de broeken omhoog trekken tot mijn boven been aan trekken en dan hoeft hij slechts de broek over mij te leggen en het materieel en broekband word links en rechts achter mij ingestopt.

Dit is een prachtige ontwikkeling; het betekent dat ik  weer zwarte broeken en zwarte jeans weer opnieuw dragen.

Een fijne vooruitzicht, om niet slechts samengebundeld te zijn, het zal mooi zijn om opnieuw goed gekleed te zijn.


No comments: