Saturday, July 02, 2011

Uit Mijn Hoofd Zetten Tot Volgende Week.


 
Ballons, 1970.
Foni Tissens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Foni_Tissen
 

Nog kaput door wat zou moeten gebeurd zijn maar helaas is niet gisteren gebeurd, ik had ik mij op 1 Juli de hele week verheugd en om mijn orthese te krjgen.

Ik kon niet het geloven toen ik gisteren Quattron telefoneerde en dat de orthese was verzonden naar de revalidatie kliniek op de Overtoom op maandag.

Dit was niet de belofte die Dennis Klein op 24 juni maakte, hij verzekerd mij toen dat de orthese terug zou zijn op 1 Juli helemaal aangepast.

Ik hoop het is aangepast anders zal ik moeten wachten om het te krijgen nadat Dennis terug is van zijn vakantie op 25 juli.

Dit proces dat op 26 januari is begonnen lijkt nu misschien 6 maanden te worden, alvorens ik de orthese krijg.

Ik hoop dat ik aangenaam zal worden verrast worden en mijn ergotherapeut Johanneke zal terug op het werk zijn volgende week en zal mij de orthese brengen.

Dat zou prachtig zijn, geloof niet dat deze situatie met succes volgende week zal opgelost worden.

Nog beter als de hoogte van de orthese is verminderd, ik maak mij ongerust dat de aanpassing niet werd meegedeeld net als waar de orthese zou moeten geleverd zijn.

Voor nu zal ik zal zal het uit mijn hoofd zetten en proberen om te genieten van het weekend door niet te denken over deze situatie tot volgende week.











No comments: