Monday, July 11, 2011

Het Voelt Goed Om Mijn Vrees Te Overwinnen


Lesbia Vent Dumois.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbia_Vent_Dumois


Vandaag is een veranderlijke dag, wolken komen en gaan, wanneer zij weg trekken schijnt de zon opnieuw wat mooi is.

Mathilde, mijn fysiotherapeut was terug van haar de zomervakantie in Slowakije, het was goed om haar opnieuw te zien.

Het was prettig 3 weken vrij te hebben van mijn fysiotherapie, even aardig om een fysiotherapie afspraak opnieuw vandaag te hebben.

Nadat Mathilde mijn schouders aan het eind van de afspraak masseerde voelde ik mij veel beter, dit is een belangrijk stuk van mijn dagelijkse routine.

Richie doet het meerdere keren elke dag, schijnt het heeft een zeer positief effect, een schoudermassage vlak voor ik slaap helpt mij te slapen.

Ik ben tevreden over mezelf, omdat ik een e-mail met een 8 pagina formulier om in te vullen, dit is voor een verlenging van mijn PGB.

Dit betaalt Richie om voor mij te zorgen, ik ben blij dat ik snel mijn vrees voor formulieren aan één kant zette en het deed.

Gelukkig kon ik het openen en het digitaal invullen en zonder problemen uit printen, Richie heeft het op de post gedaan, zodat het morgen aankomt.

Het voelt goed om mijn vrees te overwinnen en dit gedaan te krijgen, nog beter om te erkennen en te aanvaarden dat ik het goed kan doen.



No comments: