Wednesday, July 20, 2011

Reisjes Buiten De Stad.


 
Antonio M. Ruiz'
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_M._Ru%C3%ADzP


Ik ben optimistisch vandaag en blij; omdat Richie zijn eerste rijles had gisteren.

Hij hoopt de test in drie maanden te doen, dan kunnen wij een busje nemen en dagjes weggaan.

Wij kunnen of een  huren of kopen, ben ik voor huren, Richie wil kopen,  hij zag een in zwarte/rode, mijn favoriete kleuren.

In deze kan ik naast de bestuurder zitten, wat goed zal zijn, aardig om te zien waar wij rijden.  

Verkies het kunnen zien, ik ben in mobiliteits busjes geweest waar het enige wat ik kon zien was winkeldrempels en de achterkant van het bestuurders hoofd.

Een frustrerende reis, des te meer aangezien het door een deel van Amsterdam was, dat ik jarenlang niet had gezien en ik  had mij verheugde  om het opnieuw te zien.   

Het zou aardig zijn om buiten de stad te gaan,  wanneer wij zin hebben, het zal prettig zijn om een dagtocht te plannen.

Ik zou één  keer vroeg beginnen en naar Duitsland rijden, aardig zijn om Aken te bezoeken, en printen te kopen, een pepernootkoekje dat daar een specialiteit is.

In 1963 was ik op nonnen kostschool in Eschweiler, naast Aken waar mijn moeder mijn oom en mijn grootvader leefden

No comments: