Wednesday, July 27, 2011

Belangrijk Mij Gaand Te Houden.


Bryan Charnley.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bryan_Charnley

http://www.youtube.com/watch?v=ArqUt5dIlG8



Vandaag probeerd de zon door de wolken te breken, helaas is er behalve een belofte van zon, niets.

Wij konden wat  zomerweer werkelijk gebruiken; gisteren droeg ik een fleece top die ik gewoonlijk slechts tijdens de winter draag.

Dat was de enige manier dat ik warm genoeg zou kunnen zijn, voldoende gekleed is belangrijk voor mijn comfort.

Comfortabel zijn  is belangrijk, wanneer Richie mijn lichaams positie aanpast; zijn wij ons beide ervan bewust dat mijn kleren moet gecontroleerd worden voor rimpels.

Elke rimpel waar ik op lig zal na enkele ogenblikken voelen alsof ik op een mes lig, dit is vooral zeer pijnlijk na een uur.

Vrij vaak is het niet duidelijk rechtsweg dat er een probleem na wordt bewogen is, dan geven wij het 5 minuten om aan te wijzen waar het probleem is en dan aan past Richie.

Zo veel voor het denken dat niet het kunnen zich bewegen precies betekende dat, omdat het niet, mijn lichaam zich constant, alle onvrijwillige bewegingen beweegt.

Vreemd al die bewegingen wanneer ik mij niet kan bewegen wanneer ik  wil, ik begin  op te merken hoe stijf mijn rechte arm is.

Richie moet mijn arm masseren zodat ik het handvat boven mijn bed kan grijpen en beginnen mijn arm oefeningen te doen,  het is zo belangrijk voor mij gaand te houden.

No comments: