Wednesday, July 13, 2011

Ik Wil Liever Ontspannen En Genieten Van Mijn Leven.


Lesbia Vent Dumois.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbia_Vent_Dumois


Vanochtend belde Jacqueline, mijn gevalmanager mij om over mijn aanvraag voor airco te spreken.

Schijnt dat zij iemand van de afdeling had gesproken die de toestemming voor dergelijke toepassingen geeft.

Blijkbaar hebben zij al reeds vorige week besloten een negatieve reactie te geven, dit was voor dat ik mijn beroep had verzonden.

Ik hoop dat zij mijn beroep met een open mening bekijken, maar zij schijnen vastbesloten dat wij luxeflex en zonwering.

Luxeflex zal hier niet werken want onze ramen gaan van de vloer naar het plafond, wij hebben 11 ramen en wij krijgen niet veel directe zonneschijn, na geen 10.00 is er niets meer.

Jacqueline zegt ik de temperaturen zou moeten controleren en deze informatie met mijn aanvraag voor volgend jaar doen.

Ik zal het goed uit mijn hoofd zetten en zal het niet mijn leven laten overheersen, dat heb ik te vaak gedaan.

Het is goed geweest om dingen te door denken, en te realiseren dat het een reusachtig verspilling van mijn tijd, energie is.

Overstuur worden over dingen die ik niet kan beïnvloeden of veranderen is niet waar ik mijn tijd en energie wil gebruiken, ik wil liever ontspannen en genieten van mijn leven.

No comments: