Thursday, July 07, 2011

Luisteren Is Goed.


Andreas Nottebohm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_Nottebohm



Het is dag 3 met de orthese; het is goed, maar tot hiertoe niet goed genoeg.

De hoofd einde van het kussen is lichtjes veranderd door Richie, maar heeft aanpassing nodig om het werkelijk goed te krijgen, op dit ogenblik ben zal ik teleurgesteld maar ik zal volharden.

Het is vroege dagen, de enige manier om dit te verbeteren, is het kussen gebruiken en de problemen te noteren.

Het materiaal is te warm; het kussen achter mijn armen is te dijk en moet kleiner gemaakt worden, zodat ik mijn armen kan bewegen.

Op het ogenblik kan ik mijn armen niet uitrekken of mijn elleboog bewegen.

Het is frustrerend dat na al het wachten van 5 maanden en één week de orthese niet goed is.

Frustrerend dat dit is gebeurd, helaas is het niet de eerste keer, opnieuw toont het aan dat het een goed idee zou geweest zijn als zij hadden geluisterd naar wat ik nodig had.

Schijnt mij, dat geld wordt verspild, het zou beter zijn om naar de behoeften van gehandicapten te luisteren en op te reageren.  

Ik heb genoeg gehad, en ik wedde anderen ook dat hulp te laat komt, of spullen krijgen die niet goed zijn, een schande dat geld word verspild.






No comments: