Saturday, July 23, 2011

Beroofd Van Hun Volwassen Leven.

 
No Man's Land, 2002.
Bernard_Dumaine
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Dumainep

Gisteren was één van die dagen van hevige spasmes, die ons alarmeerden dat ik naar het toilet moest worden genomen.

Schijnt minstens één keer in de week te gebeuren, Richie beschreef MS, die mij heeft mij  veranderend in python vrouw, ik eet en krijg een buik en heb een reusachtige elke darmbeweging om de 3 dagen.

Hij heeft een charmant beeld van mij geschilderd die in bed met een vooruitstekende maag ligt, een mooi beeld.

Het is opnieuw zaterag, ik heb genoten van een ontspannen begin van de dag, het is merkbaar hoeveel beter ik slaap het krijgen van mediwiet.

Ik sliep tot 10 en hoorde Richie niet, die bezig was, een onvrijwillige beweging en mijn geheel lichaam erg pijnlijk gespannen, al mijn spieren waren gespannen.

Dit gebeurt elke dag, vandaag gebeurde het meerde keren achter elkaar, dit maakte het bijzonder moeilijk.

Ik deed uiteindelijk mijn beste om door te slapen, maar gaf het op en riep Richie, die ik hoorde roepen.

Richie had net op de radio gehoord dat de gewapende man in Noorwegen 84 jonge tieners op het eiland had gedood waar zij de zomerkamp bijwoonden.

Wat een vreselijk ding om te gebeuren, eerst de reusachtige bomontploffing, dan tieners vermoorden.

Verachtelijke gewelddadigheden, hij heeft een generatie van jonge mensen vermoord, hij heeft  hun beroofd van hun volwassen leven.

No comments: