Sunday, July 17, 2011

Lachen Is Goed.


 
 Pierres, 1960.
Jean-Claude Fourneau.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Fourneau


Wij waren laat op vorige nacht, wij konden niet ophouden met spreken en lachen,  Richie verteld mij grapjes elke nacht, en altijd wanneer ik probeer  mijn baclofen tabletten te slikken.

Slikken van thee is niet compatibel met lachen en resulteert bijna altijd in dat ik niets kan doen behalve lachen.

Vaak kan het lachen krampen teweeg brengen en het maakt mijn armen stijf evenals de handen, nooit gerealiseerd alvorens dat gelach zo pijnlijk zou kunnen zijn.

Het verstoort ook Cyril, wanneer wij lachen of luid zijn, is hij verontrust, hij springt uit zijn bed en begint met zijn speelgoed te spelen.

Misschien wil hij ons afleiden, ons gelach proberen tegen te houden, het doet  gewoonlijk het tegengestelde maakt dat wij zelfs nog meer lachen.

Cyril had een knuffel nodig die Richie verstrekt, Cyril ligt tegen hem gedrukt en gromde de hele tijd.

Wij hebben nooit een hond als hem gehad,  wij zullen waarschijnlijk nooit weten wat Cyril  zo nerveus heeft gemaakt, wat wij kunnen doen is  geven hem en goed leven geven.

Na 6 maanden hier met ons is hij meer ontspannen, gelukkig en schijnt zijn nieuw leven met ons en Marleen leuk te vinden.

Op tijd zal hij meer ontspannen zijn en werkelijk genieten van het leven, dan zullen wij gelukkig zijn, dat wij Cyril een nieuw leven gaven.

No comments: