Thursday, July 14, 2011

Wil Het Beste Van Maken


 
Medusa Sky.
Jan Wheeler.
http://www.janwheeler.com/
http://www.janwheeler.com/page2biography.html




Vandaag is een zeer onplezierige uitziend dag, het heeft geregend sinds gisteren en het lijkt alsof het zou Februari of November kunnen zijn.

Het lijkt niet niet op dit ogenblik alsof het zomer is; misschien is dit koelere weer beter voor mij aangezien het vaak 30 graden of meer is in dit tijd van jaar.

Het is jammer geen blauwe hemelen en mooie zonneschijn op dit ogenblik van jaar te zien, in plaats daarvan is het een grijze donker dag.

Zomer schijnt in de lente gebeurd te zijn en nu voelt het alsof het de herfst al is.

Wij zullen het beste van maken, en genieten van alles waar wij van kunnen genieten, net genoot ik van mijn fysiotherapie afpraak met Mathilde.

Gisteren was er een verrassing in de post, een kaart van Quattron om hun te verontschuldigen voor de vertraging van de orthese.

Het is verbazend om een verontschuldiging in Nederland te krijgen het is vrij ongelooflijk.

Ik denk dat ik deze kaart zal houden, het is zeer bijzonder en ik wil het aan en aantal mensen laten zien.

Na dit op mijn blog zet, zal ik online de kranten lezen en zal mijn beenoefeningen doen wanneer Richie van de Chinese supermarkt met verse Tofoe, Tempe en andere eten terugkeert is.


No comments: