Monday, July 18, 2011

Alles Word Goed Geregeld.

 
Mattia's Visions.
Norma Bessouet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Norma_Bessouet
 

Werd  vanochtend wakker om te ontdekken dat ik niets met mijn rechte oor kon horen was niet prettig.

Richie maakte het schoon voor mij, wij waren allebei verbaasd hoe vuil mijn oren waren, gelukkig kan ik weer horen.

Onze arts zal op Donderdag mijn oren uit spuiten; Richie denkt dat dit het beste zou zijn, dit is ook het indirecte resultaat van MS, omdat ik mijn oren niet meer kan schoonmaken.

Dit zal de eerste keer zijn dat mijn oren worden uit spuitn, werkelijk hoop dat het mijn oren zal schoonmaken, aangezien het goed is om duidelijk met beide oren te horen.

Nu werkt mijn rechte oor weer,  en ik voel mij nu beter, heb mij ongerust gemaakt.

Ik was een beetje over dramatisch toen ik alles opmerkte; mijn oren, mijn glazen die uiteenvallen en ik moet iemand van Welzorg vragen om de beugel onder de rolstoel recht te maken.

Geen van deze dingen is echt dramatisch,  misschien voor een ogenblik, ik ben blij dat ik kalm bleef.

Kan nu zien dat alles één voor één geregeld zal worden, nu mijn oor weer o.k. is, voel ik mij veel beter.

Het weer van vandaag heeft niet geholpen; het is koel, grijs, donker en regenend, en de weervoorspelling is voor koeler herfstweer en regen





No comments: