Monday, June 27, 2011

Hete Maandag.





Carribean Caterpillars with Spade Fish
Mairead McGeown


Het is eindelijk zomer, het is 30 graden, blauwe hemelen en zonneschijn; er is geen directe zonneschijn op onze woning.

Onze flat ligt aan het oosten, zodat wij slechts zonneschijn in de ochtenden hebben tot 11, en dat is jammer aangezien zonneschijn aan het einde v/d middag zo plezierig is.

Wij hebben gordijnen die worden gesloten om het koel te houden, dit helpt, maar het vermindert de temperatuur helaas niet.

Hoorde dat er misschien onweersbuien zijn vanavond, die de temperatuur opnieuw koeler kan maken.

Beide ramen in de slaapkamer zijn open, en de ventilator is naast mij, zodat ik niet te veel problemen krijg door de hitte.

Richie vertelde mij hij koopt een kleine airco, die hier woensdag word geleverd; Ik denk dit zal mij enorm helpen.

De hete nachten zullen voor mij, met airco naast mijn bed en de klamboe draaglijk zijn.

Ik verheug op het dragen van mijn de zomer t-shirts en het genieten van het goede weer terwijl het hier is.

De warmte zal goed zijn voor onze aardbeien,verheug mij op het eten van meer heerlijke aardbeien, het is aardig om ze dagelijkse met Richie te delen, ik houd van toekijken wanneer hij de aardbeien plukt.



No comments: