Saturday, June 18, 2011

Mensen Behandelen Met Respect.,




Portrait de Maria Felix
Bridget Bate Tichenor.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bridget_Bate_Tichenor

Gisteravond ontving ik een post van Johanneke, mijn ergotherapeut, ik heb haar weken mail gestuurd zonder enige reactie te krijgen.

Afgelopen donderdag verzond ik haar een e-mail met het vezoek of zij mij de volgende dag wilde telefoneren.

Ik dacht een telefoongesprek zou een goede manier zou zijn om de situatie met Quattron te bespreken, helaas telefoneerde zij niet.

Enige e-mail die ik kreeg was vorige week vrijdag, waar zij vertellde dat Quattron haar had gebeld en de orthese word op 24 Juni geleverd.

Dat was alles, niets meer, ik vroeg meteen waarom het nog eens twee weken zou vergen en vroeg of zij hier ook zijn.

Geen reactie, ik herhaalde de vraag opnieuw in een paar mails tijdens de week niets, tot gisteren.

Johanneke liet mij eindelijk weten waarom het twee extra weken duurde om de dringend nodige orthese te krijgen.

De vertraging was omdat 24 Juni de enige datum was waar zowel zij en Dennis Klein hier kon zijn.

Hoezo kon zij dit niet in de post van de vorige week vrijdag zeggen, dan was ik meteen geïnformeerd, en de situatie zou duidelijk geweest zijn.

Ik was boos en stuurde haar een antwoord, ik zei dat geïnformeerd zijn in mijn situatie heel belangrijk was, ik vond zij had niet geprobeerd om mij te informeren.

Voel mij zeer teleurgesteld dat mijn ergotherapeut mij niet correct kon behandelen door mij geïnformeerd te houden.

Als mijn therapeut mij niet kan behandelen als een normaal mens en wat respect kan tonen, hoe kunnen wij en goede werk verhouding hebben.












No comments: