Sunday, June 12, 2011

Welzorg Deed Het Goed Quattron Niet.

 
Raoul Santoserpa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Raul_Santoserpa



Wat een week, uit de rolstoel vallen, dat ons allebei schokeerde, wij moeten onze schok goed verwerken.

Dan twee keer gebeld door Agis, onzer ziekte verzekeringsmaatschappij, dit was wegens ontvangen van klachten brieven, dat ik wacht op de steunkussens sinds Februari.

Agis belde Quattron, de leverancier, die zei, zij zou mij bellen op Donderdag vertelde om een afspraak te maken om de kussens te leveren.

Zij belden niet, toen ik hen op Vrijdag belden, zij ontkenden dat zij waren overeengekomen met Agis om mij te bellen; zij konden mij niets vertellen, ook wilden zij mij geen afspraak geven.

Dan ontving ik een e-mail van Johanneke, mijn ergotherapeut, dat Quattron haar had gebeld en haar gezegd dat zij zouden de orthese leveren op 24 Juni.

Verbazend konden zij haar bellen, maar mij niet, zelfs geen e –mail, zodra de steunkussens hier zijn hoop Ik niets meer met hen te maken hebben.

Zij schijnen niet geintreseerd in hun klanten te zijn, tenminste dat is de indruk die zij mij hebben gegeven, dit werd vergroot door de total desinteresse van de persoon die ik Vrijdag bij Quattron sprak.

Welzorg was goed, zij stuurden iemand op Vrijdag middag, die de gebogen beugel van de rolstoel rechtmaakte, dat betekende ik kon de rolstoel kan gebruiken.

Briljante reactie van Welzorg, ik was zeer blij voor hun hulp en steun te bedanken.


Zij maakten een goede indruk op mij, niet zo Quattron, ik hoop dat zij zich spoedig oriënteren op hun klant.  
 
  


  



  

No comments: