Tuesday, May 31, 2011

Dinsdag Op De Markt.


 
John Banting.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Banting



Wij zouden bezoekers krijgen vanmiddag maar zij kwamen niet langs wat erg jammer was.

Ik hoop om hen spoedig te zien, ik telefoneerde om te zien of zij kwamen, zodra wij wisten dat zij kwamen, zijn wij na buiten gegaan.

Vandaag was zeer veranderlijk weer, een moment zonnige dan wolken en dan weer zonneschijn.

Gelukkig kwamen de wolken en gingen, wij gingen naar buiten, en ik droeg mijn fleece top, grote sjaal en hoed en handschoenen zodat ik mij prima voel.

De frisse wind was eigenlijk prettig vooral aangezien ik goed ingepakt was; de markt was goed, aardig om de activiteit te zien.

Ik houd van op de markt te zijn, het is mooi om zoveel mensen te zien,  vele mensen en om alle kramen te bekijken, wij kochten een paar dingen van de Griekse kraam.

Taramasalata en kleine gevulde peper evenals een pakket plat rond brood, wij zullen wat meer smakelijke traktaties op Zaterdag kopen.

Ik verheug mij reeds op het gaan naar de markt opnieuw op Zaterdag; hoop het weer is dan goed.

Nu kijken wij op TV  naar een storende documentaire over mensen met leren  moeilijkheden die slecht en mishandeld worden door het personeel.

Ik hoop dat zij allen worden gearresteerd en in de gevangenis komen voor een lange tijd.
                              

No comments: