Sunday, May 29, 2011

Saturday, 28, May,h 2011. Fijn Bezoek.


Dolfi Troost


Het was zo goed om onze vriend Nur opnieuw te zien, zelfs als het slechts van vrijdag laat tot morgen, zondag middag.

Zeer goed om met hem te spreken en van zijn gezelschap te genieten, op dit ogenblik werkt hij in Portugal, het klinkt een aardige plaats voor hem om te leven.

Goed weer, ook goed eten evenals vriendelijke mensen, dat klinkt beter dan waar hij in Engeland was.

Vooral het weer, het hele jaar  is er een gematigd klimaat, dat lijkt als mijn soort land.

Blijkbaar is de laagste temperatuur 8 graden in Januari/Februari en nooit heter dan 28 graden in augustus.

Dit klinkt schitterend voor mij, geen wonder dat zovele Engelse mensen daar na toe verhuisded, om van het milde klimaat te genieten.

Vorge nacht spraken wij tot laat met Nur, ook luisterend wij na de bands en zangers op Later met Jools op BBC TV.

Vandaag zijn wij alle vermoeid, ik kan het verschil tussen moei zijn door te laat te slapen nauwelijks onderscheiden van mijn MS vermoeiheid.

Constant vermoeid voelen betekent dat laat slapen geen verschil is, ik ben  altijd vermoeid, zijn wij allemaal meer vermoeid omdat het weer koud en nat sinds Donderdag is geworden.  




No comments: