Wednesday, May 04, 2011

Natte Mei Woensdag.


Pedro Friedeberg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_Friedeberg



Een mail kwam van Johanneke, mijn ergo therapeut, die mij mee deelde dat de lig orthese voor in bed op 16 Mei zal worden geleverd.

Dit werd aangevraagd voor mij op 2 Februari, de goedkeuring van Ageis was er in Maart, en het zou worden gemaakt voor mij in April.

Vrijdag 2 April, belde Johanneke, het bedrijf, Quattron en hoorde het in 2 weken klaar zou zijn.

Nu zal het klaar zijn op 16 Mei, het is verbazend hoe lang het duurd voordat het word geleverd.

Ook had ik een afspraak op 30 Maart voor een lichtere joystick voor mijn rolstoel, zodat ik beter kan sturen.

Mij werd een snelle resolutie beloofd, en een snelle afspraak voor de lichtere joystick, sinds 30 Maart heb  ik niet een woord gehoord..

Prachtige wereld van dure tijdrovende burocracy, die geen interesse schrijnen te hebben om vlugge oplossingen voor gehandicapte mensen zoals mij te verstrekken.

Schijnt dat ik nogmaals geduldig moet zijn en wachten, als de vooruitgang van mijn MS ook kon wachten daan zou er geen probleem zijn.

Ik hoopte op een spoedig bericht, tot dusver geen nieuws van niemand, geen afspraak en geen teken, dat ik de lichtere joystick op mijn rolstoel krijg.

Dit zou goed zijn om te krijgen terwijl mijn handen/armen nog functioneren, ik vrees dat het weer te laat zal zijn, maar wie weet misschien word ik aangenaam verrast worden.


             

No comments: