Wednesday, May 25, 2011

De Vrijheid Om Te Bepalen Hoe Zij Hun Leven Bepalen..



Janos Mattis Teutsch.
http://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1nos_Mattis-Teutsch


De toegang ont*kennen-leven ontmoete multiple sclerose
over mijn leven ontmoete Mej. Engelse schoffel verder de Engelse schoffel het als gehandicapte om te merken dat je opeens niet meer overal Na binnen kan is. Het leven is opeens als van hielAnders zwaar gehandicapte
Woensdag, 25 Mei, 2011


Vandaag is een prettige dag geweest; Ik ontving een e-mail van Ruud van Summit, die mij vroeg om hem te telefoneren.

Ik deed dat, wij hebben een afspraak deze Vrijdag, zodat Ruud het zitten voor mij comfortabeler maken.

Nadat Richie mij een douche gaf en aankleed, kwam mijn goede vriendin Anja mij bezoeken, het was fiijn om tijd met haar te hebben.

Het is leuk om een goede vriendin te zien, met haar spreeken was fijn, wij hebben over alles en nog wat gesproken, net wat ik op dit ogenblik nodig had.

Eerst eten, en daarna een klein glas Trinidad rum Vat 19, om mijn succes te vieren en het gebouw vrij van duiven te krijgen.

Richie ging naar het tuincentrum voor plantjes, hij heeft reeds wat geplant, er is er nu een groot bak met aardbeien planten buiten het slaapkam raam, mooie bloemen zullen morgen volgen.

Terug in bed zag ik op het Nederlandse nieuws; zag stuitende beelden van mensen die vreedzame demonstreerde in Yemen en Syrië door hun legers werden beschoten en velen zijn dood..

Ik hoorde twee mensen spreken over de slachting in Hama in 1982, de organisaties van Rechten van de mens schat dat 40.000 mensen brutaal werden vermoord.


De twee ontsnapten met hun leven, één man’s  moeder stierf nadat zij werd gemarteld door het Syrische leger, zij kunnen nooit terugkeren aangezien zij officieel dood werden verklaard.

Zeer verstorend om dit te horen, ondanks dat velen gedood zijn, waren duizenden moedige mensen weer op de straat om vreedzaam te demonstreren.   

Ik hoop zij inslagen om van deze tyrannen verlost te worden en de vrijheid krijgen die zij hebben verdiend om te bepalen hoe zij hun leven leven.








 

No comments: