Monday, May 02, 2011

Zonnig Maandag.






1952.
Isidore Isou.
http://en.wikipedia.org/wiki/Isidore_Isou


Vandaag begon beter dan gisteren; Richie kroop rechtstreeks in de badkamer en weekte zijn voeten, dan nam hij een douche.

Daarna kon hij redelijk goed rond lopen, wat een beetje beter was dan gisteren was.

Ik is vreeslijk om de pijn van Richie te zien, dit heeft betekend dat wij niet buiten zijn geweest.

Werkelijk hoop dat de voeten van mijn schat Richie spoedig beter spoedig beter worden, zodat wij uit kunnen gaan, ik heb opgemerkt dat ik naar buiten moet en wil gaan.

Vooral aangezien dat, het weer op dit ogenblik zo prettig is, aardig dat het zo zonnig en droog is geweest.

Ik kreeg een brief van MOZAAK, die de aanvraag voor de airco behandelt, dat zij nog eens 8 wekeg nodig hebben om te beslissen.

Wat ons bijna aan het eind van Juni zal nemen, ik zal geluk hebben wanneer ik het dichtbij het eind van de zomer zal krijgen.

Het is verbazende dat zij zo moeilijk doen, aangezien dit door mijn WMO case manager en ergo therapeut werd aangevraagd.

Ik denk ik zal zien of ik een losse airco kan vinden voor naast mijn bed, aangezien ik niet kan wachten op het besluit in Juli te horen.

No comments: