Friday, May 20, 2011

Wachten, Altijd Wachten.

.



Naïef Kuns.t.
Ricardo Ponce.
Biografie: Hij ontving zijn eerste formele opleiding bij de Basisschool van Beeldende kunsten (Escuela Elemental DE Artes Plásticas „20 Octubre“) en de Academie van Beeldende kunsten (Academia DE Artes Plásticas „San Alejandro“) in Havana.

Hij was geboren op 21 September, 1968 in Puerto Aalmoezenier, de Provincie van Tonijnen Las. Hij is een lid van ACAA, de Cubaanse Vereniging van Kunstenaars en Artisans en AHS, de Vereniging van Hermano Saíz.


Een mooie zonnige dag vandaag, ik verheug mij op het uitgaan, ik hoop  Riche snel om kan gaan met de tijdelijke joystick.

Nog geen nieuws over de orthese kussen, dat ik verwachte Dinsdag te krijgen, een uur vóór de afspraak, belde mijn ergotherapeut om de afspraak te af te zeggen.

Johanneke was dat zij mij het slechte nieuws moeste vertellen; gelukkig had zij de fax met overeenkomst van Agis, dat wij een opdracht van hun hadden om de orthese te laten maken.

Zij hoopt dat zij Agis kan overreden om voor de kussens te betalen, zoals overeen was gekomen.

Dat was in Maart, Johanneke had dan Quattron gevraagd Quattron, op 2 April om de steunkussens te maken.

Ik werd ertoe gebracht om te geloven dat, dit twee weken zou vergen, maar dat was niet zo, eindelijk 3 weken geleden hoorde ik dat de orthese hier was op 17 mei.

Het voelt alsof ik door ieder in de steek ben gelaten, in Februari hadden wij een afspraak met een vertegenwoordiger van Quattron.

Dennis vertelde ons zodra Agis hun toestemming zal geven, dan zou het kunnen gemaakt worden in twee weken; Johanneke zei de toestemming was een formaliteit.

Nu hebben Agis en Quattron een meningsverschil en tot dat opgelost word, zijn wij allemaal slachtoffer van hun ruzie, tot dan krjgt niemand steunkussens,  

No comments: