Tuesday, May 24, 2011

Succes, Het Gebouw Is Nu Vrij Van Duiven.


Henri Rousseau.
http://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Rousseau


 Ik was blij dat ik erin slaagde om het grootste deel van de weg na de markt zelf kon sturen.

De zon was mooi, vooral uit de wind, de Ten Cate markt is goed om te bezoeken, Dinsdag is altijd één van mijn favoriete dagen geweest.

Het was goed om daar vanmiddag te zijn, aardig om door marktkraamhouders te worden begroet, wij hebben lekker olijven en salades van de Griekse kraam gekocht.

Gisteren kreeg ik de nieuwe lichtere joystick, die gemakkelijker is te gebruiken, het handvat is niet zo gemakkelijk te houden zoals die ik had.

Hopelijk kan ik een ander geschikter handvat spoedig krijgen, evenals de  steun van het werkblad versterkt krijgen, de mensen van Welzorg, probeerde om de schroeven vast te draaien.

Vandaag was het opnieuw verzakte het werkblad weer, ik zal mijn case manager sprekken en e-mails sturen.

Eindelijk hebben al mijn e-mails aan onze verhuurders een effect gehad, zij hebben de antiduiven pennen in al de goten en boven de keuken ramen, de voordeuren en de liftdeuren installeert.

Het heeft mij jaren van telefoongesprekken en talrijke e-mails om het volledige gebouw duiven vrij te krijgen; Ik begon dit in 2007 te vragen.

Zij beloofden dit in de lente van 2008, en deden zij slechts de beneden verdieping, na meer e-mails deden zij de eerste etage in 2009, en de rest werd gedaan in 2010.

Zij deden helaas niet de voorzijde van het gebouw, tot vandaag; het is nu vrij van duiven, wat een strijd is dit geweest om dit te bereiken.

Briljant dat het nu is gedaan, alvorens wij de antiduif pennen zelf gingen kopen morgen.  

No comments: