Friday, May 06, 2011

Geen Goede Zorg Van Welzorg..



Pedro Friedeberg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_Friedeberg


Vandaag is een warme zonnige dag, Richie is net terug  van het doen van het boodschappen voor het weekend.

Geen nieuws tot hiertoe over airco of joystick, ik weet dat MOZAAK mij vorige Vrijdag heeft geinformeerd, dat zij 8 extra weken nodig hadden om mijn airco aanvraag te onderzoeken.

Ik hoop natuurlijk dat zij hun onderzoeken, vóór het eind van Juni zullen kunnen afronden, aangezien ik nu al airco wegens het warme weer nodig heb.

Hopelijk zal Welzorg contact met mij volgende week opnemen, en zal mij alsnog de ‘spoedige’ afspraak geven die zij op 30 maart hebben beloofd.

Geen wonder dat zij hun monopolie possitie hebben verloren om mobiliteitshulp overal in het land te leveren.

Hun naam betekent goede zorg, iets dat ik nooit van hen heb ervaren, sinds mijn eerste afspraak in Augustus 2006.

Terwijl ik een maand in de Rehabilitatie kliniek in November 2006 was, hoorde ik slechts klachten en zag vele mensen worstelen met ongepaste mobiliteitshulp.

Van mijn eerste telefoongesprek en afspraak met hen, werd ik onmiddellijk behandeld met onbeleefdheid en een totale gebrek aan zorg of respect.

Zij waren nooit geïnteresseerd in wat ik nodig had of schenen bewust dat ik vlugge actie nodig had wegens mijn MS, dit hebben zij constant genegeerden.




Vandaag is een warme zonnige dag, Richie is net terug  van het doen van het boodschappen voor het weekend.

Geen nieuws tot hiertoe over airco of joystick, ik weet dat MOZAAK mij vorige Vrijdag heeft geinformeerde, dat zij 8 extra weken nodig hadden om mijn airco aanvraag te onderzoeken.

Ik hoop natuurlijk dat zij hun onderzoeken, vóór het eind van Juni zullen kunnen afronden, aangezien ik nu al airco wegens het warme weer nodig heb.

Hopelijk zal Welzorg contact met mij volgende week opnemen, en zal mij alsnog de ‘spoedige’ afspraak geven die zij op 30 maart hebben beloofd.

Geen wonder dat zij hun monopolie possitie hebben verloren om mobiliteitshulp overal in het land te leveren.

Hun naam betekent goede zorg, iets dat ik nooit van hen heb ervaren, sinds mijn eerste afspraak in Augustus 2006.

Terwijl ik een maand in de Rehabilitatie kliniek in November 2006 was, hoorde ik slechts klachten en zag vele mensen worstelen met ongepaste mobiliteitshulp.

Van mijn eerste telefoongesprek en afspraak met hen, werd ik onmiddellijk behandeld met onbeleefhed en een totale gebrek aan zorg of respect.

Zij waren nooit geintereeseerd in wat ik nodig had of schenen bewust dat ik vlugge actie nodig had wegens mijn MS, dit hebben zij condstant genegeerden.


No comments: