Wednesday, May 11, 2011

Een Momentopname Van Mijn Leven Met MS.


 
Pedro Friedeberg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_Friedeberg


 
Gisteren ochtend, was even geen zonneschijn, maar aan het einde van de middag had het cafe een volle teras, vele mensen die genoten van de zon.

Vandaag is het zelfde; de zonneschijn schijnt nu, de wolken zijn weg getrokken en die blauwe hemel was openbaart.

Vorige nacht waren mijn armen pijnlijk stijf, ik nam 2 mg diazepam die mijn armen ontspande.

Ik sliep zeer goed, de diazepam heeft mij ook geholpen om te ontspannen genoeg om mij niet ongerust te maken over mijn armen.

Wakker worden vanochtend was ook ontspannen aangezien mijn armen niet zo stijf waren.

Het doen van mijn arm oefeningen, mijn hoofd en top van mijn schouders van de matras is goed voor mij.

Deze oefeningen zijn essentieel; Ik denk dat zij helpen om mijn armen functionerend te houdend, zodat ik kan blijven typen.

Wat voor mij zo belangrijk is te doen, het schrijven elke dag geeft mij heel wat genoegen, sinds ik dit dagelijks doe sinds Februari 2009, heb ik gerealiseerd dat ik houd van schrijvend.

Ik geniet van dagelijks schrijven, het helpt mij, deze dagen schrijf ik korte stukken,  elk stuk is één een momentopname van mijn leven met MS.

No comments: