Saturday, May 21, 2011

Aan Anne Denken.


Naive Art.



Op Woensdag ontdekte ik dat Anne’s blog Disabled not Dead, niet meer bereikbaar was, het was geschrapt.

Dit bezorgde mij, omdat Anne een prachtige vrouw is, zij is een goede vriendin de ik zou missen en ik ben zeker vele anderen zouden haar ook missen.

Ik vind het echt jammer, dat haar blog is geschrapt, aangezien het een goede blog is, een goede bron voor de informatie over MS.

Ik stuurde haar een e-mail om te zien of was zij o.k was, ik vroeg mij af of Anne een probleem met haar blog had gehad.

Dan verzond ik een post naar een aantal blogvrienden en hoorde vanavond van Jen, dat zij een paar maanden geleden had gehoorde  dat Anne een Tia had.

Zij zou tijdens haar rehabilitatie off-line zijn, ik hoop dat Anne o.k zal zijn en haar rehabilitatie goed verloopt.

Ik vind het zeer frustrerend dat haar blog niet daar is, om steunende berichten achter te laten, en informatie te krijgen hoe Anne is 

Mijn hoop is dat Anne `s rehabilitatie goed gaat, en zij is snel weer hersteld is, ik zou het waarderen als iedereen die meer weet mij kon informeren.

Ik hoop om van de vrouw zelf te horen,  zodra zij is hersteld, tot dan zal ik veel aan haar denken..

No comments: