Sunday, May 15, 2011

Een Enorme Opluchting.





Het was een opluchting om terug in mijn blog te kunnen na 21 uren te uitgesloten te zijn en niet wetend waarom.

Zeer verstorend en frustrerend, voor tijdje dacht ik dat ik uit mijn blog was gesloten.

Er was zeer weinig informatie van Blogger, de enige informatie was dat Blogger niet beschikbaar was.

Ik denk dat een kort bericht dat iedereen meteen had laten  weten dat er problemen tijdens het onderhoudswerk waren, was geruststellend geweest.

Ik vond het zeer moeilijk het hoofd te bieden, wat mij hielp was mijn twee andere blogs, in Blog.com en op Word Press.

Allebei met de naam Levend Mijn Leven met MS, ik begon  allebei toen ik geen  ruimte voor beelden had en helaas geen extra ruimte met PayPal kon kopen.

Blogger staat slechts betaling met creditcards toe, iets dat ik niet wil, ik wil niet vast gezet worden in de wereld van krediet.

Zo was het enige wat ik kon doen, was een paar blogs vinden, ik wilde niet alleen beelden kunnen uploaden, heb nu mijn dagelijkse posten op drie blogs.

Dit betekende dat tijdens de 21 uren dat Blogger niet beschikbaar was ik mijn post kon schrijven en in Blog.com evenals op Word Press publiceren.

Mijn eerste blog op Blogger is mijn favoriet,  waar ik zovele prachtige mensen heb ontmoet en goede vrienden gemaakt.

No comments: