Friday, May 13, 2011

Een Trieste Dag Zonder Blogger.


Roland Penrose.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roland_Penrose


Gisteren kon ik niet in  mijn blog op Blogger, wat zeer verontrusten was, ik veronderstelde dat aangezien er een bericht was dat het even niet beschikbaar was, dat het later beschickbaar zou zijn.

Hoe verkeerd van mij om te denken dat het gebrek aan de dienst vandaag zou opgelost zijn.

Droevig is dit niet het geval; Ik krijg het bericht dat Blogger niet beschikbaar is en er is niet meer informatie dan dat.

Dit is enorm frustrerend, op dit ogenblik is de enige toegang die ik aan mijn blog heb is slechts om te lezen.

De post van gisteren, hoewel het werd gepubliceerd is niet zichtbaar en al mijn posten vanaf 2006 zijn gisteren uit mijn bereik.

Dit is voor het eerst keer dat ik geen toegang heb, toen ik het in 2006 begon omdat een onlangs gebouwd zwembad, Het Marnix, niet toegankelijk voor mensen in rolstoelen was.

Ondanks het krijgen van geld, ook een Europese subsidie om het toeganglijk te maken, zij namen het geld en toen maakten zij de hoofd ingang niet toegankelijk.

In plaats daarvan bouwden zij nog een ingang, aan de achterkant van het gebouw voor de gehandicapten om de zwenbad te gebruiken.

Toen ik eindelijk binnen was,vond ik een gebouw dat niet gebouwd was met de behoeften van mensen in rolstoelen voor ogen.

Zeer teleurgesteld over het zwembad, het was de aanleiding om mijn blog te beginnen, dat is nu 5 jaar van plezier van schrijven en vriendschap en steun van andere bloggers.

Ik hoop snel weer toegang te krijgen tot mijn blog op Blogger spoedig toegang te hebben.

Hier is de informatie van Blogger:
Blogger Status

Friday, May 13, 2011
To get Blogger back to normal, all posts since 7:37am PDT on Weds, 5/11 have been temporarily removed. We expect everything to be back to normaal soon. Sorry for the delay.

Het duurde 21 uren en plotseling was het weer toegankelijk, yipee.

No comments: