Tuesday, May 10, 2011

Een momentopname Van Mijn Leven


 
Pedro Friedeberg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_Friedeberg


Gisteren ochtend, was er even geen zonneschijn, in de middag had het cafe in de straat, vele mensen op hun teras, die genoten van de van zon.

Vandaag is hetzelfde; de zon schijnt en de wolken gaan weg, die blauwe hemelen word zichtbaar.

Vorige nacht waren mijn armen zeer pijnlijk en stijf, ik nam 2 mg diazepam,  die mijn armen ontspande.

Ik sliep zeer goed, de diazepam heeft geholpen om mij genoeg te ontspannen, om mij tegen te houden ongerust te zijn over mijn armen.

Wakker worden vanochtend was ook ontspannen aangezien mijn armen niet zo stijf en pijnlijk waren.

Het doen van mijn arm oefeningen, eng mezelf  van de matras weg treken, zelfs als ik niet zover kom als ik eerder deed, het is nog steeds belangrijk.

Deze oefeningen zijn essentieel; Ik ben van mening dat zij helpen om mijn armen functionerend te houden zodat ik kan typen.

Wat voor mij om zo belangrijk is te doen, schrijven elke dag geeft mij veel plezier, sinds ik het dagelijks doe sinds Februari 2009, heb ik gerealiseerd dat ik hou van schrijven.

Ik geniet van het dagelijks doen, deze dagen schrijf ik korte stukken, elk is één momentopname van mijn leven met MS.

No comments: