Monday, May 16, 2011

All You Need Is Friends.


Brian Kershnik, 2005.

http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Kershisnik



Het heeft de hele dag geregenend; mijn fysiotherapeut zei zij als zij de keus gehad was zij thuis gebleven.

Ik hoop morgen zal een betere dag zijn, voel mij vrij optimistisch dat het een aardige dag zal zijn, hoewel het nu nog aan het regen is.

 Na mijn fysiotherapie sessie, belde ik een goede vriendin, Eva, die langskwam om ons te bezoeken, zeer aardig om haar te zien, ook aangezien zij na Brighton, Engeland morgen verhuisd.

Ik ga haar zeer missen, alhoewel ik haar niet veel zag, niet zoveel als ik had gewild , het was goed om te weten dat zij nabij was.

Eva is een prachtige vrouw, ik hoop dat zij een goede tijd in Brighton heeft en werk en ergens te leven vindt.

Mis vrienden zoals Eva hier in Amsterdam, vind vaak dat ik een speciale beste vriendin hier mis.

Mijn beste vrienden zijn verspreid rond de wereld, veronderstellen dat het leven zo is.

Je ontmoet mensen, word vrienden, dan komt het leven er tussen en mensen verhuizen.

Ik ben ook verhuisd van Engeland, en kwam hier in 1981, dat is nu reeds dertig jaar geleden in Augustus dit jaar is.

Voel mij positiever nu na het bezoek van Eva.




No comments: