Sunday, May 22, 2011

De Laatste Wedstrijden Van Het Seizoen.



The Dream, 1910.
Henri Rousseau.
http://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Rousseau



Vandaag ontving ik een e-mail van Lisa @ Brass & Ivoor die mij liet weten dat zij Anne blog had gevonden.

Het was verhuisd, niet geschrapt zoals het bericht van Blogger verklaarde, toen ik probeerde Anne Woensdag te bezoeken.

Anne blog kan gevonden worden op:
ik ben zo blij, om het opnieuw te zien.

Ik verheug mij om binnenkort iets te horen van Anne, wanneer zij kan, de schok van het vinden van het bericht dat het was geschrapt, deed mij realisen dat het belangrijk om vrienden vaak te bezoeken.

Aangezien ik kan nooit weten wat zal gebeuren, ik kan niet en wil niet de toekomst voorspellen, het leven is hier en nu dat is mijn enige optie.

Deze moet ook plaats hebben voor het bezoeken van andere blogs, om te zien hoe de vrienden zijn, ik moet tijd voor dit vrij maken.

Ik heb een lange bloglijst, ik ben van plan om regelmatig door de lijst werken, heb N vanavond bereikt.

Daarna heb ik de laatste voetbalspelen van het seizoen gezien op de tv, het was heel spannend, te spannend.

Helaas gaan twee clubs, die ik leuk vind, naar de Championship, zoals Blackpool en Birmingham.   

Werkelijk jammer, hopelijk zullen zij het goed doen in de Championship en zijn zij volgende seizoen weer in de Premier League.







No comments: