Thursday, May 05, 2011

Ik Probeer Nog Om Alles Te Begrippen.

Vorige nacht was zeer speciaal, toen ik ontdekte de hoeveelheid bezoekers aan mijn Engelse blog 100012.

Opwekkend om te denken, dat al die mensen mijn blog bezoeken, zo vele lezers van 150 landen rond de wereld hebben het gelezen.

Wij vierden toen ik zag hoeveel bezoekers naar mijn Engelse blog waren geweest, het is vrij verbazend.

Het is werkelijk prachtig om zo vele mensen van zo vele landen die mijn blog bezoeken en lezen.

Werkelijk briljant, wat ook uitstekend is het feit dat ik zo vele prachtige, vrienddlijke steunende bloggers heb leren kennen.

Mensen, die ik nu mijn vrienden zijn, ik geniet om hun commentaren te ontvangen, het maakt mijn dag om reacties van deze mooie vrienden te krijgen.

Ik waardeer krijgend hun reacties op mijn dagelijkse posten, maken zij niet alleen mijn dag, delen zij ook waardevolle informatie met me.

 Zo blij dat ik dit blog in augustus 2006 begon te schrijven, in het begin moest het mij helpen begrijpen wat gebeurde na het krijgen van mijn MS diagnose.

Ik probeer nog om alles te begrippen; het schrijven dagelijkse helpt mij om te leven met deze smerige ziekte, en hoe het ons leven heeft veranderd, het helpt mij om het beste van hier & nu te maken.


No comments: