Monday, October 05, 2009

Donkere Dagen.








Had een goede nachtrust opnieuw vorge nacht, Richie masseerde mijn voorhoofd en hoofd waarna ik zeer snel sliep.

Ontwaakte niet tijdens de nacht, dus wekte Richie niet, wat briljant was, plotseling ontwaakte ik door een spasmse de me wakker schokte me en mijn armen waren pijnlijk en strak op sloot.

Vandaag komt Willes, onzer buurvrouw en een ex buur vrouw Jeanet hier om de reusachtige achterstand van post te schikken.

Aangezien ik vanaf het begin van het jaar de post niet heb kunnen doen, en Richie is te bezig met mijn zorg van om aan iets anders te doen..

Voel me slecht over dit ik zo een chaos heb veroorzakt.

Moet herinneren wat Richie altijd zegt, dat de schuld en schamte niets bereiken behalve ons slechter laten voelen.

Het zou alleen het gevoel van hulpeloosheid en onbekwaamheid sterker maken en het enige resultaat is een gevoel van minderwaardigheid en misschien depressie.

Natuurlijk nu wens ik dat ik mijn ogen niet had gesloten en de post en diverse administratieve dingen niet had genegeerd.

Was gewoon depressieve en kon gewoon niets tegen doen om het stapel post en administratie aan te kunnen.

Ik weet reeds dat het geld zal kosten, dat wij niet hebben en dat wij ook niet terug krijgen.

Het zal duur zijn omdat het geld wilden wij besteden zijn aan THC en warme winterkleding en andere zakken om ons leven gemakkelijker te maken.

Doe mijn beste om mij niet schuldig te voelen en gedeprimeerd te voelen want het zou niets mee bereiken; de depressie is zo slecht als stress voor mensen met MS.

Op het ogenblik wens ik dat ik kon weglopen en me verbergen, maar als ik dat kon doen, dan lag ik niet hier onbeweeglijk in bed met nutteloze handen.

En wij zouden niet in de situatie zijn waar wij nu zijn; ik zal mijn beste doen om positief te blijven aangezien en andere optie mij en ons teveel pijn zou doen.

Op een bepaalde manier ben ik zeer blij dat onze vrienden straks hier zullen zijn en dan zal dit allemaal geregeld worden en ik zal niet er niet eindeloos zelfs in mijn dromen eran denken.

Het is een vochtige en sombere grijze dag, zal moeilijk zijn om iets vrolijk te vinden maar ik zal mijn best doen.


No comments: