Friday, October 16, 2009

Geniet nog van de goede nieuws van gisteren.






William Morris.






Pre-Raphaelite.


Geniet nog volop van het goede nieuws over mijn rolstoel aanpassing die klaar is op 29 Oktober.

Harm van Welzorg zal het aan mijn rolstoel vastmaken en ik zal er ingeplaatst worden zodat Elwin kan controleren dat het me voldoende steunt.

Ludwine zal er ook zijn om te controleren dat alles correct is, dat mijn bekken goed zit en mijn romp word voldoende gesteund.

Jenny van de Technische afdeling, van het RCA is er ook om te controleren dat de druk verdeling goed is.

Als niet dan zal de kuip moeten worden aangepast tot het me goed steunt dat er geen gevaar van slecht verdeeld gewicht is en daarom teveel druk op mijn billen is.

Een geen gevaar van verder decubitus plekken.

Voel me nu vrij zeker dat wij alles op zijn plaats hebben om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurd.

Zodra ik de kuip krijg zal het werk van geleidelijk opbouwen van mijn capaciteit opnieuw te zitten beginnen.

De eerste keer zal ik zitten voor een uur, en daarna zal ik proberen om het op te bouwen als er geen negatief effect zijn.

Ik zal nog het grootste deel van de dag in bed door brengen, behalve wanneer ik mijn zit oefening doe.

Hoop werkelijk dat ik voor minstens 3 uur kan zitten en misschien ook voor 4 uren, zodat wij na het punk concert kan gaan op 21 november.

Ik verheug me op alle nieuwe perspectieven die er aankomen nu dat ik weer na buiten kan gaan.

Ben blij dat mijn wereld eindelijk vrbreed word en mijn perspectieven ook, ik weet dat mijn MS niet beter word, maar mijn leven kan wel beter zijn.

Voel me nu zeer optimistisch dat ik weer een deel van het leven kan zijn en niet alleen een waarnemer in mijn slaapkamer.

No comments: