Wednesday, October 07, 2009

Goed Nieuws de decubitus wond is dicht na 14 maanden







Ton Peeks, de briljante verpleeger van het RCA, die mij elke week bezochte sinds ik in bed ben geweest.

Ton kwam de wond inspecteren en de wond is definitief dicht na bijna 14 maanden, nu is het officieel.

Wij zijn zeer gelukkig over dit goed nieuws en met de goede steun die hij ons heeft gegeven de laatste 14 maanden.

Gelukkige dagen, droevig dat mijn rolstoel nergens in zicht is, schijnt dat de administratie nog niet is verzonden naar de Gemeente.

Jammer aangezien wij hoopten goed nieuws te krijgen deze week voor de aanpassingen op mijn stoel.

Ik moet zitten opbouwen, aanvankelijk kan ik slechts voor een uur zitten.

Ik hoop dat het alsnog spoedig zal gebeuren zodat ik de kans kreeg op 21 November na het Punk Concert te gaan in de Melkweg.

Ik ga mijn best doen om optimistisch te blijven.


No comments: